سپيتامسپيتام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

سپيتام

سپيتام من

1390/10/18 12:17
نویسنده : شيوا
275 بازدید
اشتراک گذاری

می آیی و زندگی عاشقانه میشود
میباری و همه جا تازه میشود
می تابی و دلم بیشتر عاشقت میشود

می مانی و شبها پرستاره میشود
با تو بودن تکرار میشود
این تکرارها باز هم تکرار میشود و
دنیا که تو باشی از آن میشود
تو هستی و دلم به تو خوش است
تو می مانی همین برایم کافیست
میخواهمت ، میخواهمت ای تمام بود و نبودم
تو کجا بودی لحظه هایی که در پی تو بودم
تو کجا بودی لحظه ای که در آرزوی داشتن یکی مثل تو بودم
آمده ای که با تمام وجودم عاشقت باشم
همانگونه که اینک دیوانه ات هستم ، مثل این است

 که عمریست گرفتار تو هستم
می مانی و شبها پر ستاره میشود ، می آیی و

 زندگی ام از این رو به آن رو میشود
میدانی که هیچکس مثل من اینگونه عاشقت نمیشود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپيتام می باشد